МІЖРЕГІОНАЛЬНА
Інтенсивний
методичний підхід у процесі викладання
іноземних мов – це розробка та впровадження
методичного пакету «Інтерактив» як
частини системного навчання з використанням
підручника «Business English» та мультимедійної
підтримки до нього по таким пріоритетним
напрямкам:
Нульове
тестування вхідних знань студентів –
виявлення рівня підготовки з іноземних
мов; формування навчальних груп за
трьома рівнями знань.
Формування
навичок і вмінь різних видів мовленнєвої
діяльності
– прослуховування аудіозаписів діалогів
авторського підручника «Business English»
викладачів університету (Шушина Н.А.,
Гапон Ю.А.) та його фонетичних розділів.
Високоякісний запис зроблено у цифровій
формі носіями мови із США.
Закріплення
вивченого матеріалу –
комп’ютеризовані лабораторні роботи
(комп’ютерні програми VT2000, ET2002, English
Base, English Test тощо).
Контроль
навчальної діяльності студентів,
тестування знань, вмінь і навичок.
Здійснюються в діалоговому інтерактивному
режимі.
Самостійна
робота –
мультимедійний навчальний комплекс
«Everyday English in communication».
Інформаційно-довідкова
підтримка навчального процесу
– комп’ютерний англомовний словник
”Lyngvo”; додаткові мультимедійні
навчальні програми та аудіо-відео
матеріали: навчальні комплекси “English
Platinum“, “Deutsch Platinum“.
Можливість
проходження практики у країнах Європи
та США
– це удосконалення мовленнєвих навичок,
органічне відчуття англомовного
середовища у контексті професійно-практичної
діяльності.
Оприявлення
набутих знань
– захист дипломної роботи іноземною
мовою.
Основні
курси іноземних мов розширено наступними
напрямками навчання:
Основи
професійного перекладу
Іноземна
мова наукового спілкування (для магістрів)
Іноземна мова за профілем наукової спеціальності
Кафедра
має велику кількість методичних
матеріалів для оптимізації процесу
вивчення студентами іноземних мов по
кожній окремо взятій спеціальності ЗВО.
В
наявності є робочі програми, відповідно
до яких ведуться заняття, а також
додаткові методичні матеріали, спеціально
розроблені для цієї мети викладачами
кафедри.
|
|